scaffolding-rent-3מחפשים מענה בטיחותי לעבודות בגובה? חשוב לכם ליהנות מפתרון מדויק ומתאים לפרויקט שלכם, אבל חשוב לכם, במקביל, גם לחסוך כמה שניתן בעלויות?

אם כן, במקום לקנות פיגומים לפרויקט, תוכלו לשכור אותם למשך כל הזמן הדרוש לכם. שירותי השכרת פיגומים הם פתרון נהדר, המתאים לסוגים שונים של פרויקטים. אנו מעמידים לרשותכם מבחר של פיגומים, שבהם תוכלו להשתמש בפרויקט הנוכחי שלכם, או אולי לבחור אותם לפרויקט הגדול הבא שלכם. שירותי השכרת פיגומים שלנו, באלוטרקס, יאפשרו לכם ליהנות ממענה מדויק ומבלי שתצטרכו להתפשר על איכות הפיגומים. וכל זאת, כמובן, בעלויות משתלמות ובהתאם לתקציב שברשותכם.

מגוון רחב של אפשרויות תחת קורת גג אחת

חשוב לנו להציע לכל לקוח ולקוח שלנו את הטוב ואת הנכון לו ביותר. אנו מציעים במסגרת שירותי השכרת פיגומים, מגוון רחב של אפשרויות, שמהן ניתן לבחור. תוכלו לשכור סוג אחד של פיגומים לצורך הפרויקט או אם נדרש לכם, גם לשכור מספר סוגים שונים. כל זאת, תוך התייחסות לצרכיו הנקודתיים של הפרויקט שלכם וגם למשך הזמן שבו אתם זקוקים לפיגום.

במסגרת שירותי השכרת הפיגומים שלנו, אנו מציעים לכם את הפיגומים הבאים:

· פיגומים תלויים – אנו שמים דגש רב מאד על איכות ובטיחות ומציעים לכם פיגומים תלויים העומדים בתקן האירופאי EN 1808. הפיגומים התלויים שלנו הם פיגומים חשמליים, פיגומי מקטע וגם פיגומים לדוד. כחלק בלתי נפרד מהשירות אנו מציעים גם מנועי הרמה, שבהם ניתן להיעזר לצד הפיגומים התלויים, מנועים מתוצרת Altrex, הנחשבת לאחת המובילות בתחום. כל אחד מסוגי הפיגומים התלויים האלה מתאים לפרויקטים שונים ונחשב לפתרון ברמה גבוהה.

· פיגומי אלומיניום – אחד מיתרונותיו הבולטים של סוג פיגומים זה, הוא ניידותו של הפיגום. פיגומי מגדלי אלומיניום נחשבים לפיגומים איכותיים במיוחד וגם לבטיחותיים מאד. מדובר בפיגומים ניידים, שקל להעביר אותם ממקום לקלות וגם קל מאד להתקין אותם. מסיבה זו הם יכולים להתאים למגוון רחב מאד של פרויקטים, בהם ישנה חשיבות רבה לקלות ופשטות ניוד הפיגום מנקודה לנקודה. גם כאן מדובר בפיגומים מתוצרת Altrex, הנחשבים למבוקשים מאד.

· פיגומי זקיפים – פיגומים מסוג זה הם פיגומים חזקים ועמידים במיוחד. הם עומדים בעומסי משקל גבוהים מאד, עד 250 ק”ג, ומוצעים במחירי השכרה משתלמים במיוחד. פיגומי זקיפים נחשבים לבטוחים מאד לשימוש ולכן לוקחים חלק בפרויקטים מסוגים שונים.

· פיגומי תורן – פיגומים אלה מתאימים לפרויקטים מורכבים מאד, בהם נדרשת עבודה עם ציוד וחומרים במשקלים גבוהים במיוחד. פיגומי תורן יכולים לעמוד בעומסים גבוהים מאד ובדומה לסוגי הפיגומים האיכותיים האחרים, גם הם נחשבים לבטיחותיים מאד. אפשר להעמיס עליהם משקל של עד 4,000 ק”ג, מה שהופך אותם לפתרון מצוין לסוגים רבים מאד של פרויקטים קצרים או ארוכי טווח.

scaffolding-rent-4

פתרונות חכמים ובטיחותיים לכל פרויקט

חברת אלוטרקס מזמינה אתכם להיעזר בשירותי השכרת פיגומים לפרויקט הבא שלכם. אנו, באלוטרקס, חברה בעלת ניסיון של שנים בתחום הפיגומים, מציעים לכם פתרונות חכמים ובעיקר בטיחותיים, העומדים בתקנים מהמחמירים ביותר. החברה עובדת מול לקוחות בארץ ובעולם ועושה זאת מתוך רצון להציע מענה מדויק בהתאמה מלאה! מתוך הכרותה הרבה עם התחום, מאפשרת החברה ללקוחותיה השונים למצוא את המענה הנכון ביותר עבורם, המתאים הן לתנאים השונים של השטח (שלעיתים מורכבים מאד) והן לתנאים של פרויקט הבנייה עצמו.

זקוקים לפיגומים? מעוניינים לקבל פרטים נוספים על שירותי השכרת הפיגומים שלנו? מחפשים כתובת מקצועית וצוות מיומן שיעזור לכם בבחירתו של הפיגום ויספק לכם את כל המידע שלו אתם זקוקים לצורך השימוש בו? פנו אלינו עוד היום, נשמח לעמוד לרשותכם!