scaffolding-rentזקוקים לפתרונות בטיחותיים לעבודות בניין ובעיקר לעבודות בגובה? רוצים לחסוך בעלויות, אך יחד עם זאת, ליהנות ממענה מתאים, ומבלי להתפשר על האיכות?

אנו מציעים לכם מגוון של פיגומים להשכרה בעלויות נוחות מאד שתוכלו להשתמש בהם במסגרת פרויקט זמני גדול או כדרך קבע. שירות השכרת הפיגומים שלנו, שמתאים ללקוחות קטנים וגדולים כאחד, נולד מתוך הצורך שלנו, באלוטרקס, להציע ללקוחותינו הרבים את המענה הנכון ביותר עבורם, המענה הבטוח, האיכותי ובעלות אטרקטיבית.

סוגים שונים של פיגומים – איכות ובטיחות ללא פשרות

אנו מציעים לכם סוגים שונים של פיגומים להשכרה, כדי שיתאימו לכם לפרויקט הנוכחי ואולי גם לפרויקט הבא. תוכלו לבחור באחד מהם, או אולי לשלב בין כמה:

· פיגומים תלויים – הפיגומים התלויים שלנו הם פיגומים איכותיים מאד, העומדים בתווי התקן המחמירים במיוחד מטעם מכון התקנים הישראלי ומשרד התעשייה והמסחר הישראלי. ביניהם תוכלו למצוא פיגומים חשמליים מתוצרת Altrex, הנחשבים לבין המובילים ביותר בעולם, פיגומי מקטע פינתי המותאמים באופן המדויק ביותר לזווית הדרושה לכם, פיגומים לדוד המתאימים בעיקר לתחנות חשמל ולמתקני סילו, מנועי הרמה של Altrex המתאימים לעבודה עם פיגומים ועוד.

· מגדלי אלומיניום – פיגומים אלה הם פיגומים ניידים, הנחשבים גם הם לאיכותיים ולבטיחותיים במיוחד. קל להתקין אותם, קל לשנע אותם וגם לאחסן אותם בכל מקום. פיגומים אלה הם מתוצרת Altrex, העומדים בתקן האירופאי HD 1004 CLASS 3.

· פיגומי זקיפים – פיגומי הזקיפים שלנו הם קונסטרוקציה העשויה מפלדה מודולרית, המותאמת ישירות לפני השטח. פיגומים אלה עומדים בעומסי עבודה גבוהים (עד למשקל של 250 ק”ג) ונחשבים לבטוחים במיוחד.

· פיגומי תורן – פיגומי התורן שלנו, המוצעים להשכרה, הינם מערכת מודולרית באורך של עד 32 מטרים וללא הגלה של גובה. פיגומים אלה עומדים בעומסים עבודה גבוהים ביותר, של עד 4,000 ק”ג. אפשר להשתמש בהם לפרויקטים מסוגים שונים, בהם נדרשת רמת בטיחות גבוהה מאד ושימוש בציוד ובחומרים רבים וכבדים.

אצלנו, באלוטרקס, תמצאו את הפתרון המתאים ביותר לפרויקט הנוכחי או לפרויקט הבא שלכם. הפיגומים שלנו, העומדים בתקני הבטיחות והאיכות מהמחמירים ביותר, מיוצרים על ידי חברות מובילות בעולם כיום ומחומרי הגלם העמידים, החזקים ומהמשובחים ביותר. פיגומים אלה עומדים בעומסים גבוהים במיוחד וגם בתנאי מזג אוויר קיצוניים (ובכל עונה). אפשר להיעזר בהם לפרויקטים קצרים וגם לפרויקטים ארוכי טווח, לעבודות פשוטות המצריכות שימוש בפיגומים וגם לעבודות מורכבות. פיגומים אלה מציעים פתרון יצירתי מאד ובעיקר חכם ולכן יכולים להתאים לכל סוג של עבודה.

scaffolding-rent-2

מגוון של פתרונות בהתאמה אישית

מגוון הפיגומים שלנו מאפשר ללקוחותינו למצוא את המענה המדויק עבורו ובעיקר עבור הפרויקטים, שבהם הוא לוקח חלק. אנו, בחברת אלוטרקס, מציעים לכם ניסיון של שנים רבות ומוניטין מפואר. אנו מלווים פרויקטים רבים בארץ וגם עובדים עם לקוחות ממקומות שונים בעולם. ברשותנו צוות של מהנדסים וטכנאים מומחים, המתמחים בעבודות בניית ובתכנון עבודות מהמורכבות ביותר. אנו שמחים להציע לכל אחד ואחד מלקוחותינו פיגומים להשכרה בהתאמה מושלמת לפרויקט, פיגומים בטיחותיים, איכותיים ובחלקם גם מודולריים, לצורך התאמתם לתנאי השטח ולצרכיו הנקודתיים של הפרויקט עצמו. הפיגומים שלנו מתאימים גם לעבודות מורכבות מאד, מאתגרות ומיוחדות. אנו מדריכים ומסייעים ללקוחות שלנו המעוניינים להשכיר את הפיגומים באשר לאופן השימוש הנכון והבטוח בפיגום הנבחר ובאשר לצורת העבודה איתו. כל מה שצריך לעשות הוא לפנות אלינו ישירות, לבחור את סוג הפיגומים שבו מעוניינים וליהנות מפתרון ברמה גבוהה ללא פשרות!

מעוניינים לשמוע עוד על שירותי השכרת הפיגומים שלנו? רוצים לקבל מידע נוסף על מגוון הפיגומים, המוצעים להשכרה? התקשרו אלינו עוד היום. נשמח לעמוד לרשותכם.